SVADOBNÉ PODMIENKY


Svadobný priestor, prenájom a výzdoba

Svadobná hostina sa usporadúva v konferenčnej miestnosti Hotela Ambassador ****.
Prenájom miestnosti je spoplatnený sumou 800,00€ v trvaní od 11:00 v deň konania svadby do
03:00 nasledujúceho dňa. Za každú ďalšiu začatú hodinu účtujeme poplatok vo výške 50€/hodina.
V cene prenájmu je zohľadnená príprava miestnosti, obrusy, porcelánový inventár, sklenené poháre,
detské stoličky, klimatizácia miestnosti, použitie chladiacich boxov na alkohol, torty a zákusky, ktoré
je možné si priniesť deň vopred. Za každý deň použitia chladiacich boxov navyše sa platí poplatok
50,00€/deň. V cene prenájmu nie je zahrnutý poplatok za návleky na stoličky, ktorý je spoplatnený
sumou 4€/ks. Na vyžiadanie vieme zabezpečiť výzdobu konferenčnej miestnosti a stolov (textilné
servítky, svietniky, umelé kvety, dekoračný materiál) za poplatok vo výške 3€/os
 

*
Konzumácia

Minimálna konzumácia nášho svadobného menu pozostáva : aperitív ,nealkoholický nápoj,
predjedlo, polievka, hlavné jedlo, káva, druhé hlavné jedlo servírované alebo podávané formou
bufetu. Návrhy servírovaných jedál vám radi pošleme na vyžiadanie. Môžete si vytvoriť vlastné
svadobné menu alebo kombináciu z našich navrhovaných jedál podľa Vašich predstáv. Zvolenú
kombináciu jedál nám prosím oznámte minimálne 30 dní pred konaním svadby. V prípade záujmu
o individuálne zabezpečenie vlastných alkoholických a nealkoholických nápojov účtujeme poplatok
za korkovné pre vlastné alkoholické nápoje vo výške 4,00€/dospelá osoba a pre vlastné
nealkoholické nápoje vo výške 2,00€/osoba.
 

*
Personál

Služby personálu sú spoplatnené po 22:00 hod. vo výške 10,-Eur za každú začatú hodinu na osobu.

*

Rezervačné a platobné podmienky

Mesiac pred vybratým termínom svadby bude hosťom manažérom vydaný plán zasadacieho
poriadku, na základe ktorého si hostia vypracujú zasadací poriadok a menovky, ktoré odovzdajú
manažérovi hotela deň pred svadbou do 11.00 hodiny.
Konečný počet osôb oznámia hostia manažérovi 10 - 7 dní pred uskutočnením svadby. V prípade
zmeny počtu osôb menej ako 7 dní pred uskutočnením svadby bude hotel účtovať storno poplatok
10,00€ /odhlásená osoba.
Predbežnú rezerváciu termínu musia hostia záväzne potvrdiť manažérovi hotela najneskôr 30 dní
od uskutočnenia predbežnej rezervácie alebo po vzájomnej dohode. Po potvrdení záväznej
objednávky bude vystavená zálohová faktúra vo výške ceny prenájmu, to znamená vo výške
800,00€. Pri prípadnom zrušení záväznej objednávky a uhradení zálohovej faktúry je táto záloha
nevratná. Druhú zálohovú faktúru vo výške 80% z predpokladanej kalkulácie je potrebné uhradiť 14
dní pred termínom svadby. Konečnú sumu za svadbu uhradí objednávateľ v dohodnutom termíne
s manažérom hotela.

*

O miestnosti

Banketová a konferenčná sála hotela Ambassador Vás očarí ideálnou kombináciou moderného

variabilného plne klimatizovaného priestoru s možnosťou zatemnenia,

technického vybavenia na najvyššej úrovni a profesionálneho servisu. K dispozícií je bezplatné hotelové parkovisko.

Kapacita pre svadobnú slávnosť je do 55 osôb.Hostia majú možnosť  zostaviť si aj vlastné svadobné menu po konzultácii so šéfkuchárom.

Povoľujeme hosťom priniesť si vlastné nealkoholické nápoje, torty, zákusky bez poplatku. Tiež ponúkame možnosť zakúpiť si alkohol a vína od nás za zvýhodnené ceny.

*

Ubytovanie

Mladomanželom ponúkame mladomanželský apartmán s prekvapením grátis.

V závislosti od počtu osôb ponúkame svadobným hosťom ubytovanie so zľavou od 10% z našich pultových cien,

raňajky, parkovanie, wifi pripojenie grátis.

 

Pozrite si nás na Facebooku.
Aj tu nás nájdete.
Bezplatné pripojenie na internet
Parkovanie vo dvore